E-mail marketing jest tanim oraz skutecznym sposobem dotarcia do wybranego klienta. Potwierdzają to niezależne badania. W Channel Preferences Survey aż 77% procent respondentów zadeklarowało, że najchętniej otrzymuje oferty promocyjne za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Kluczowymi kryteriami jest tutaj personalizacja oraz segmentacja grup docelowych - Klient zainteresuje się Twoim przekazem jeśli dokonasz wszelkich starań aby treść oraz forma dopasowana była do jego oczekiwań. 

Warto angażować odbiorców dostarczając im unikalny content, informacje na temat specjalnych promocji oraz zapraszając do udziału w przygotowanych dla nich eventach i konkursach. Dobrze przygotowana wiadomość zwiększy wskaźnik otwarć wiadomości oraz może stać się podstawą zbudowania dobrych relacji z klientem. 

Dlaczego warto?
E-mail marketing to dotarcie do zainteresowanych użytkowników. Przykładowo możesz skierować swój komunikat do: 
lekarzy, osób posiadających samochod, osób posiadających abonament w danej sieci komórkowej, osób pracujących w flotach samochodowych (TSL), osób zainteresowanych fotografią, osób zainteresowane kupnem wina
oraz wielu wielu innych grup. 

  • Doradzamy w kwestiach tematu i wygladu mailingu. 
  • Dostarczamy raporty. 
  • W trosce o wysoką jakość kampanii na początku wykonujmey test aby sprawdzić kreacje.
  • Oferujemy wysyłkę na bazy adresów witryn należących do sieci reklamowej (docieramy z naszą reklamą w ten sposób to ponad 5 mln Internautów), jak i poprzez nasz system wysyłkowy na bazę dostarczoną przez klienta.

 

Poproś nas o przygotowanie kompleksowej strategii e-mail marketingu. Razem zaplanujemy kampanię, podpowiemy jak przygotować kreacje, pomożemy zbudować Twoją własną listę mailingową i efektywnie nią zarządzać!