Świadczymy usługi z zakresu standardowych badań typu CAWI oraz badań efektywności kampanii internetowych Ad!Measure. W ramach ilościowych badań w internecie, przygotowujemy arkusz pytań na podstawie hipotez badawczych Klienta, tworzymy kwestionariusz online, emitujemy zaproszenie do udziału w badaniu na zrzeszonych witrynach. Surowe wyniki badań poddajemy analizie w programie statystycznym, by w efekcie końcowym dostarczyć Klientom kompleksowe raporty z listą rekomendacji. 

Ad!Measure to nowe rozwiązanie w ewaluacji internetowych kampanii reklamowych. Wychodzimy poza klasyczne metody badania pomiaru świadomości i wizerunku marki.

Ad!Measure to rozwiązanie dedykowane dla wielokanałowych kampanii obejmujących kreacje display, video, content i viral marketing. Uwzględnia również działania w mediach społecznościowych. AdMeasure umożliwia nie tylko porównanie efektywności różnych działań podejmowanych w ramach kampanii, ale także odpowiada na pytania, jak wpływają one wzajemnie na siebie i na zachowania internautów w całym internecie.

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat badań rynku w AdVice 

Ad measure from Ad-Vice